Veelgestelde vragen

  • Hoe ontvang ik mijn paspoort?
    • Meld je om 16:00 uur bij de door jou gekozen startlocatie. Neem de uitgeprinte bestelbevestiging en je i.d. bewijs mee. Je ontvangt dan de bestelde hoeveelheid startbewijzen en eieren.
  • Ik kan niet om 16:00 uur bij de startlocatie zijn, kan ik ook later starten?
    • Ja dat kan, de hoofdboeker ontvangt alle paspoorten en eieren. Ben je zelf hoofdboeker? Geef de wijzigingen vóór 13 april door via info@eierloop.nl. We passen de naam dan aan en zorgen voor een nieuwe bevestiging.
  • Door omstandigheden kan ik niet meedoen aan de eierloop, kan ik mijn startbewijs teruggeven?
    • We kunnen helaas geen startbewijzen terugnemen. Je kunt wel altijd je startbewijs aan iemand anders geven. Vergeet niet de nieuwe gegevens door te geven als je zelf hoofdboeker bent.
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?
    • Soms komt het voor dat de bestelbevestiging als SPAM wordt aangemerkt door je emailprovider. Print dan je betaalbevestiging uit en neem dit mee naar je startlocatie. In combinatie met je i.d.-bewijs ontvang je dan je paspoort(en) en ei(eren)
  • Mijn favoriete startcafé is vol, wat nu?
    • Helaas zijn het aantal startplekken per café gelimiteerd en kan het zijn dat bepaalde cafés al vol zijn. Dit is je kans om een ander café te ontdekken. Je zult er toch minimaal 7 aandoen om je borrelpaspoort vol te krijgen.

Heb je een vraag? Stel hem gerust, we nemen z.s.m. contact met je op!